Bevezetés

2010.02.19. 11:30

Hello, Stephen Andrews vagyok, egy 15 éves 170 cm-es fiú. Nem vagyok különlegesen jó semmiben. A tanulmányi átlagom hármas. Tavaly majdnem megbuktam tesiből, de átengedtek kettessel(éljenek a bukfencek). Manchesteri vagyok és a városban közepesen erősnek számító St. George Gimnáziumba tanulok. Van egy csapat hústorony akik mindig engem piszkálnak. Miután elég laposra vertek elmennek és ezt mondják:"soha nem leszel igazi harcos". Aztán hazamegyek anyám aggódik értem-pedig az állása miatt jobban kellene-megebédelünk, megpróbálom jól megírni a leckémet, majd futok a részmunkaidős állásomba. Ledolgozok két órát a kisbolt raktárosaként, majd apa hazavisz a Trabantunkkal. Megvacsorázunk és utána meghalgatjuk apa újabb munkasztoriát.

Biztosan mindenki hallot már a Manchester United nevű focicsapatról, de arról nem biztos, hogy a United stadionja-az Old Trafford-Manchester külvárosában található ahol én is lakom. Akik a környéken laknak már voltak meccsen. Én még egyszer sem voltam. Minden meccsetélőben nézek a TV.n.

Van egy három tagú kis baráti társaságom.A barátaimat Stan robinsnak, Arthur Cyrenak és Aaron Lightnak hívják. Aaron három utcával arréb lakik. Minden hónapban tartunk egy gyűlést. mindig másnál tartjuk, de szerencsére közel lakunk egymáshoz. Aaront már az óvodában, stant elsőben, Arthurt pedig ötödikben ismertem meg. A csoportból Arthurnak van a legjbb tanulmányi eredménye utána jövök én majd Stan és végül Aaron.Csak pár tized az eltérés midenki között.A bandavezér Stan náluk tartjuk a fő gyűléseket. A csapat a suli népszerűségi listáján a 160-ből a 140. hely környékén van. A sulibál szervezését elvállaltuk az idén, ami akár tíz hely előrelépést is jelenthet.

A bejegyzés trackback címe:

https://heroes-nanashi.blog.hu/api/trackback/id/tr971772796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása