Az utolsó harcos-I. fejezet

2010.03.22. 20:49

Egy szokásos nap... vagy mégsem

 

Meleg nyári nap volt a mai. Még egy kicsit vizes volt a talaj a tegnapi esőzés miatt.

Az első órám tesi és az általam legjobban utált felmérés volt soron, a törzsemelés. Legalább egy kettest össze kellet hoznom, hogy átengedjenek.

"Sikerült" kiabáltam magamban miután egyéni rekorddal hármast szereztem. Utána egész végig a szünetben ezt beszéltük meg a haverokka. Elképesztő volt.

Suli után még hátra sem néztem már futottam, mert tudtam, hogy a gorillák már a nyomomban vannak. Amikor elcsúsztam a földúton már vártam mikor kapnak el, de nem történt meg. Mikor feltápászkodtam láttam, hogy nincsenek sehol.

Otthaon anya nem aggódott annyit értem és még azt is megtudtam, hogy előléptették. Megebédeltünk és elmeséltem mindent a mai napról. Sajnos lassan ment, mert anya sokszor közbekérdezett ezért meg kellet állnom, hogy válaszoljak a kérdéseire.

Aztán én is megkérdeztem anyát, hogy mi történt a kiadóban(mert anya újságíró volt).Azt mondta, hogy:

-Az egész kilenc órakor kezdődött amikor elvittem megmutatni a kiadónak a hirdetéseket. Közel voltam már az ajtóhoz amikor hallotam, hogy Mr. Johns veszekszik valakivel. Megvártam az ajtó előtt amíg vége lesza vitának. A spothírek írójának hangját hallotam. Miután dühösen kiment én vidáman bementem. Nme azért, mert kirúgták, hanem azért, mertjó napom volt. A kiadó úrnak nagyon tetszettek a cikkjeim és azt mondta, hogy előléptet sporthíríróvá.

Miközben ezt mesélte elkészült az ebéd és leültünk enni. Húsleves és palacsinta volt.

Mikor már  a palacsintát ettük hazajött apa is. Nem mondott semmit, de látszott rajta, hogy nagyon izgatott. Aztán odajött elém és a képembe lobogtatott három képeslap méretű papírdarabot és ezt mondta közben:

-Ezt nézd, öcsi. Tudod mi ez?

-Mi olyan különös három képeslapon?-kérdeztem.

-Ezek nem képeslapok-mondta lenyugodva-hanem jegyek a Manchester United-Chelsea meccsre.

-Hogy-hogy? Még volt jegy?-kérdeztem csodálkozva.

-Volt.Még legálisan vettem. Szerencse, hogy előléptettek építésvezetőnek(apa a város legnagyobb építészcégénél dolgozott).

-Képzeld anyát is előléptették. Mostantól spothíríró.-dicsekedtem anya helyett-és én kaptam egy hármast tesiből.

-Az szuper! Elmesélem, hogy történt az előléptetés. Elkészültem az új üzletközpont terveivel és amikor megmutattam a főnöknek elmagyaráztam mindent ő meg csak csodálkozott, hogy milyen jól magyarázok. Mikor befejeztem azt mondta, hogy elő vagyok léptetve.Az egyébként nagyon érdekes, hogy lehetett még jegyet venni a egy ilyen színvonalú meccsre, bár még nem tudom, hogy milyen lesz a színvonal az biztos, hogy nagyon jó lesz az iram.

Este 6 órakor az Old Traffordon, vagy másnéven az "álmok színházában" az örjöngő tömeg közt ültünk és vártuk a meccs kezdetét már biztos voltam benne, EZ NEM EGY SZOKÁSOS NAP.

Elkezdődött a meccs. A Chelseaé volt a kezdőrugás ennek ellenére a nyolcadik percben már a Manchester középpályása Michael Carrick veszélyeztetett, de a londoniak hálóőre Petr Cech védte a lövést. Ezután a huszonharmadik percben volt komoly lehetőség a Chelsea előtt, de Edwin van der Saar-a manchesteri kapus- védte Anelka lövését. Rögtön a helyzet után Van der Saar kirúgta a labdát Fletchernek aki tovább adta Giggsnek. Ő vitte egy kicsit a labdád, majd lepasszolta Parknak ő pedig beadta Naninak. Nani kilőtte a jobb fölső sarkot így 1-0-ra vezettek a Vörös Ördögök. A negyvenedik bercben O'Shea csak szabálytalankodott Drogbával szemben a tizenhatoson belül és a bíró befújta a tizenegyest a Chelseanek. Drogba lövését védte Van der Saar, de a labda kipattant róla és a jó ütemben befutó Malouda egyenlített. Így 1-1-el mentek szünetelni a csapatok.

 

Folytatjuk...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://heroes-nanashi.blog.hu/api/trackback/id/tr731860687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JeSSica 2010.05.21. 21:17:11

Sok a helyesírási hiba! Használj hibajavítót, vagy te magad ellenőrizd át! Mi van a lelkesedéssel? Alább hagyott, hogy nem írsz?
Üdv:
JeSSica:)
süti beállítások módosítása